Tack för söta kommentarer.

     Tog mig äntligen i kragen och rullade till Preem för att spendera 445 riksdaler och hämta ännu en leverans från det stora svenska modeföretaget med två bokstäver och ett och-tecken. Det visade sig att knappt hälften av den summan var min, och familjen är nu skyldig mig 249 kronor. Min bikini kom i vilket fall, och trot eller ej, den passade! Förvånande då jag provade en likadan i affären för någon vecka sen (osäker som man är på internetstorlekar) och den satt inte speciellt bra. Fascination på hög nivå, men nöjd. Den ska få följa med ut i Europa. ^^
     I vilket fall finnes två möjliga resvägar för denna tre veckors tripp; antingen Berlin-Rom-Nice/Marseille-Paris-Amsterdam eller Berlin-Östeuropa-Rom-"tillbaka genom alperna". Båda vägarna innebär en massa småstopp och plats för spontanitet (viktigt för V, medan en annan föredrar planering. Därför = kompromiss!). Jag tror dock att det blir bra i vilket fall, spelar inte så himla stor roll var man åker, egentligen. (Dock innebär den första rutten mer sol och den andra mer kultur, vilket är två saker som man aldrig aldrig aldrig ska välja mellan!) Jag kan inte välja så.. Det blir nog bra i vilket fall. Två fasta punkter; Berlin och Rom. Sällskapet är viktigast, var min poäng som jag inte riktigt kom fram till. Det blir nog bra.
     Internationell Ekonomi är intressant. En tvåsidig analys av Sveriges deltagande i EMU är inte det. Varför måste intressanta ämnen alltid innebära tråkiga uppgifter? Antingen tråkiga eller hemskt långa. Som filosofin. Där är det lååånga tankegångar som ska hitta sin väg ner på pappiret, vilket är svårt för dem, de har ju ingen karta. Hoppas fröken blir nöjd ändå. Sista armhävningen nu. 1, 2, 3 ner och 1, 2, 3 upp. Det är vad vi har kvar nu. Sex sketna saker. Ingenting, men mycket ändå. They are killing us without our knowledge.
     Stableservice imorgon. Upp tidigt tidigt tidigt och ge pållarna mat. Bäst att sova tidigt. Kanske redan nu? Jag är trött.

Simma lugnt people.
Det är lördag ikväll.


(Btw, funkar detta?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0