I'm scared, allright?

Saker jag har gjort idag:
- Bäddat nytt i sängen
- Tagit reda på tvätt
- Hängt tvätt
- Dammsugit sängen
- Diskat, diskat, diskat
- Planerat inför helgen
- Skrivit årsmöteskallelse
- Skrivit infoblad om u-träff
- Skrivit mail
- Sett Revolutionary Road och blivit lite besviken
- Städat lite i rummet
- Lagat lunch och middag
- Gjort müsli
- Bråkat lite med mam

Saker jag inte gjort idag:
- Pluggat, pluggat, pluggat
- Varit i skolan
- Varit utanför huset


Jag känner mig högt okreativ och oinspirerad.

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: J

Men gumman,

Det är okej att vara rädd, det är jätteokej. För vet du vad? Vi kan vara rädda tillsammans.



Och en sak till, jag tycker om dig jättemycket!!

2009-03-13 @ 09:27:25
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0