Och livet rullar på.

Dagens Kvällens känsla: Likgiltighet.

Duktig har jag varit. Mhm. Eller, har gjort lite i alla fall. Borde göra en massa mer. Missade totalt mötet med J Z som jag skulle ha efter vår "vi-verkar-överamitiösa-men-vill-precis-som-alla-andra-bara-missa-lektioner" presentation. Det här med Ma C går inte så bra som det borde. Tänk om man bara kunde stoppa in ett chip i hjärnan, och vips! så skulle man kunna allt det finns att veta om matte c. Och vips! så skulle ett till betyg vara fixat och en mindre sak att lägga energi på.

PA-ångest är ett ord som borde införas i SAOL. Helt klart.
Det är nog årets ord, so far. PA-ångest.
Det blir inte bättre för att jag eventuellt kanske möjligtvis ska byta ämne.
Ingen stödjer mig i det beslutet.
Buhu för mig.
Jo, jag ser också hur dumt det verkar.
Men jag jobbar hellre arslet av mig för något som är intressant,
än att fortsätta i denna fart och fixa ett halvdant arbete, som på grund av mitt bristande intresse,
blir en skittråkig teoridiskussion a la doktorsavhandling.
Faktiskt.


Andas.
Jag måste verkligen sluta engagera mig överallt.
It's killing me.
Well, my back at least.


Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Denise

På lördag får du lite avkoppling iaf! :)

2009-01-21 @ 15:19:03
URL: http://vardagsfilosofier.blogg.se/
Postat av: Jess

Aw! Min stumpa!

Hoppas du får andas snart. <3

Saknar dig!

2009-01-21 @ 21:41:57
URL: http://dontevergiveup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0