Kommer jag skriva 2008 i ett halvår, eller minskar inlärningstiden med åren?

Efter att ha sovit till elva-tolv både igår och idag, och spenderat hela gårdagen framför teven, bestämde jag mig för att rycka upp mig efter endast två timmar teve. In i duschen, på med kläder (ej mjukisoverall eller pyjamas) och gör något vettigt. Jag tänkte plugga. Såhär långt kom jag med den tanken. Till datorn.
Jullovet är helt enkelt inte ett plugglov. Dock, så måste jag göra geografi, och bevisa att jag faktiskt kan prestera.
Och PA skulle nog må bra av en insats..

Äsch, solen skiner och än så länge är vi lediga. Imorgon ska jag åka tåg. ^^
Gör vad du kan göra idag imorgon istället. Carpe Diem för fasen.
I want to suck the marrow out of life.
Skolarbete och teve är inte inräknade i det.


Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0