Internetshopping på en sovmorgon är egentligen inte alls något bra.

Skulle ha tränat med D imorse. Men det blev avbokat. Och varför gå och lägga sig igen när man redan är uppe och springer?

Detta resulterade i att jag har varit vaken sen halv åtta, och börjar om en timme.
Slöseri på sovtid, ja.
Potentiell pluggtid, nej.
Försöka lära mig F på gitarrtid, ja.
Internetshopping av skivor för 524:- tid, ja.

Suck.
Tack för tipset, M. (:
Det var snällt.
Det kanske skulle ha blivit ännu dyrare annars.
Men nu kommer i alla fall Maia Hirosawa, Håkan Hellström, Markus Krunegård, Timo Räisänen och Anna Ternheim dimpa ner i min brevlåda i veckan. Svensk musik är bra. Punkt.

Börjar bli dags att pallra sig till bussen i busvädret.
Ser inte fram emot det.
Men hallå, vi har ju teckenspråk idag!
Yippie-yey!
Och sen kör jag igång träningen igen.
Inte för att det är något nyårslöfte.
(Mitt nyårslöfte var bara att bli en bättre person.)
Utan för att jag simply inte har tränat sen november.
Och jag bli anfådd av att gå upp för mindre backar.


Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0