My weekends never include being ossified; good or bad?

     Helt fucking underbart! Jag är så kär, så kär, så kär i Annika Norlins musik. Men främst i texterna.
Att stå och le en hel konsert, med ett kort avbrott för några tårar, är att leva livet. Att få en uppenbarelse och inse att en tidigare medelmåttiglåt mitt i albumet nu blev en av de bästa på skivan, är att se en ruggigt bra liveartist.
Inget går uppemot live, helt ärligt. Det är den bästa musikgenren som finns.
Hello Saferide @ Spegeln. Magiskt.
     Helgen har varit great helt enkelt. Tråkig dag på jobbet, men det går inte att göra så mycket åt det, ensam i affärn blir inte roligare än så. Lax på lördagskvällen, och smaklös hollandeise (hur nu det stavas), och en finish som hette duga på Spegeln. Skiing igår, tack vare gratis säsongskort från pap, med V och friends of his. Kul, har inte åkt sen ettan, så det var ostadigt och osäkert (dels pga dålig valla, och dels eftersom det var första gången ever utan hjälm då jag insåg att min var för liten), men skönt att få vind i ansiktet, snö i skon, och en puss eller två i liften. Btw, om en månad är det ett år.
     Jag har gjort en massa i mitt liv hittills. I alla fall om man ser till min meritförteckning. Två och en halv sida! Det är apmycket saker. Kollade igenom mina dammråttslådor under sängen, och hittade intyg på kurser som jag glömt bort att jag gått. Då har man gått för många kurser. Det roliga är att jag har en massa kurser, men inga referenser. Det är i stort sett bara en-dags-kurser och liknande, och sånna kursledare kommer inte ihåg en.. Så vem ska jag ha som referens, det känns ju lite väl att ha både mam och pap. Skulle kunna fråga A i stallet... Undrar dock vad hon skulle säga om mig. B som var kanslist förut skulle vara superb. Undrar vad hon gör nu för tiden? Tåls att tänkas på. I säger ju att man ska välja dem med omsorg. Jotjena. Man får väl vara glad för de man faktiskt lyckas övertala.
     Det snöar enorma snöflingor utanför. Det är nog för att J blir stor idag. Hela nitton år. Congrats, old friend. ^^


Back to studying.
Simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0