Any monkey looking like a saviour.

     Men fröken fräken, det här med plugg gick ju nästan vägen! Jag har faktiskt renskrivit alla anteckningar på INEK. Bättre sent än aldrig, och om det nu är som alla de där testen säger, att jag lär genom att se och göra, ja, då borde allt om handelns historia sitta benhårt i huvudet nu. Superb.
     Jag insåg snabbt, när jag parkerade silverpilen och gick igenom dörren, in i huset, att jag aldrig skulle kunna sitta konstant och plugga fyra-midnatt. Då får jag såklart den briljanta idéen att baka samtidigt som jag pluggar. Lyckas hitta på receptet med flest jäs-pauser och ingredienser som vi faktiskt hade, körde projekt "baka-rågbröd-för-första-gången-i-livet" igång. Det slutade med att pap bet av en bit av sin tand. Jag försökte faktiskt varna karln om att det var väldigt hårda kanter, men att insidan var mjuk. Icke sa nicke, att han skulle lyssna. Så, det var helt klart hans eget fel. Och en avbiten tand är väl inget att oja sig över. Vuxna karln. Suck. De äro ynkliga, de andra könet.
     Le filosofi rullar på. Ondska är svårt. Att få ner på papper i alla fall. Måste fråga U om saker imorgon. Dock har jag en förmåga att glömma bort att jag ska fråga saker. Det skola icke ske imorgon. Och tänktänktänk om vi kunde få det uppskjutet tills söndag? Superbt. 
     Dagens infall och dumma idé var, tänk vad roligt att plugga vid Cambridge! Engelsk litteratur kanske? Drömmarna slogs sakta men säkert ner i golvet och studsade många gånger, som för att bara retas, innan de tillslut kraschade och slogs i tusen bitar. Internationella studenter måste ha ett A på CAE. Jag var två fuckingjävlahelvetes poäng ifrån. Och nej, jag tänker inte betala 1700 för att höja mig med två poäng. I'm sorry. Däremot, ska jag göra högskoleprovet. Har varit duktig och anmält och betalat idag. Nu ska man bara överleva med hedern i behåll. Great. Positivt! Tänk positivt..
     Något som verkligen inte verkar arta sig är the lugg of mine. Den verkar bara vilja växa ner så den är irriterande i ögonen. Inte en millimeter längre. Hur fort växer hår? Mitt måste växa fortare. Bal coming up. Då ska det vara en lång, blond, svallande skapelse på skallen min. Inte ett kråkbo. Just nu har jag Lilla My-frisyr. Great for late night work.
      För att fortsätta min vilda hoppning mellan ämnen, detta sysslade vi med på engelskan idag. Liite för mycket schitzofreni över det hela. Men roliga dialekter.



Enjoy.

Och du, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0