Malmö, här kommer jag, och jag hittar ingenstans!

Malmö.
Så stort kan det väl inte vara.
Eller?

Jag åker dit imorgon. Och kommer hem lördag kväll.
Syftet är förstås otroligt amitiöst: PA.
Dettaa eviga plågsamma PA.
Ack så ljuvt!
Globalisering.
European Social Forum är bra att vara på om jag ska göra PA om globalisering.
Jag ska även delta på tre seminarier, so far.
Och bo på hotell, efter att min snälla pappa räddat mig från militärtält på Sibbarps camping.
Det blir kultur och hotellfrukost istället.
Tack. ^^

Frågan är dock hur jag ska få information till mina två idéer.
Seminarierna täcker den ena idéen, barn och globalisering,
men min teori om att globalisering kan leda till världsfred vill också ha lite fakta att stödja sig på.
Hm.
Det löser sig nog.

Nu måste jag sova,
ska upp tidigt imorgon.


Simma lugnt.
K.

Kommentarer
Postat av: etnocentrism

Hallå där, vi kämpar för att hata så mycket som möjligt. Titta gärna förbi och droppa en kommentar!

Vi kanske t.o.m kan länka varandras bloggar?

2008-09-20 @ 14:26:48
URL: http://etnocentrism.blogg.se/
Postat av: etnocentrism

Hej hej, vi har nu bestämt oss för att hata dig också. Dra åt helvete.

2008-09-20 @ 14:33:06
URL: http://etnocentrism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0