Storstadsliv.

Här sitter en annan, i en utsiktslägenhet i Sthlm och laddar. Ikväll är det Fasching som gäller.

För er som inte ännu har bekantat er med detta fenomen, (som just är bara ett fenomen för mig än så länge, men soon to become reality) kan jag berätta att på Kungsgatan 63 i ovan nämnd stad ligger en jazzklubb som heter Fasching. Dit ska jag och pappa idag. Och lyssna på den söta fröken fräken Rigmor Gustafsson från de värmländska skogarna.

Meanwhile, är resten av familjen på musikal på Intiman.
Vi drog det längsta strået. Helt klart. ^^


Idag var en riktigt skön dag, en sån där dag då man egentligen skulle ha tagit en riktigt långpromenix runt vattnet och i skogarna. Istället låg vi kvar i sängen ett bra tag. Min säng är skönare när du ligger bredvid. De närmaste nätterna kommer tillbringas på luftmadrass. Min rygg kommer verkligen må bra efter denna tripp.

Jag blivit en erfarenhet rikare idag också. Jag har kört trefiligt, och hela vägen från oss till Kista Galleria. (:
Sen fick pappa ta över. Köra i Sthlm tänker jag då inte göra frivilligt. Så det så. Det är tillräckligt stressande att köra i Gävle i rusningstrafik. Puh.
Jag vill bara ha det där jävla körkortet nu.
 

Aja,
simma lugnt people.

Now, let's go jazzclubbing. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0