I bakartagen, och pluggpluggplugg.

Jag har bakat muffins idag. (: Gröna, rosa, gula och vanliga.
De blev jättefina. ^^
Att baka med karamellfärg är helt klart att rekommendera, för det blir så otroligt mycket roligare. Dock blir det kladdigare också, men det är värt det. (:

Jag och F bakade med karamellfärg för ett bra tag sen. De blev finare, faktiskt. Det blir bättre med en F med.



I förgrunden gröna, och i bakgrunden gula och röda.
Mina blev rosa. Färgen tog slut..


Nu ska jag skriva ett argumenterande tal, skriva ner min kunskapsteori, skriva en debatterande essä om återinförandet av spårvagnar i stan, skriva om Aralsjön, läsa ut The God of Small Things och göra en uppgift i teckenspråkshäftet.
Jag har i och för sig imorgon på mig också. Men bättre om det blir gjort idag.

Effektivitet, här kommer jag!

Simma lugnt
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0