Ett borttappat lösenord var egentligen en felstavad mailadress.

Jag försökte och försökte. Men lika fullt så gick det inte. Jag provade allt.
Tillslut kom jag på det.

Råd till världen: Byt aldrig mailadress. Det krånglar till allt.

Idag är det ledigt från skolan. Så, som det normala tonåring jag är, sitter jag och googlar på spårvagnstrafik och mailar Svenska Spårvagns Sällskapets Gävleavdelning. Jag läser också igenom ett häfte från Uppsala Universitet om Intryck och Avtryck för att skriva ett femminuterstal. Om jag har tid ska jag också ringa runt till alla Gävle klubbar, och skriva ett nyhetsblad. Samt göra en pjäsanalys. Och skriva en uppsats om Aralsjön. Och läsa The God of Small Things.
Ska jag också jobba senare idag? Yesbox.
Har jag något liv? Nope.

Aja, nu ska jag fortsätta med det, och kanske göra lite mellanmål. Har ju ändå varit vaken sen halv åtta liksom.

Simma lugnt.
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0