Min statistik är inte den bästa, men det tar sig.

Jag är sjuk. Ömklig. Så in i norden.
Host. Host. HOST!

Ser precis hur Mr Obama vinkar på en enorm scen med hela familjen som bihang.
Jag tror att det var bra att han vann. Men jag har inte bestämt mig.
Men allt är bättre än Bush, right?
McCain verkar lite skum. Det var nog bra att han den där hoppfulla killen vann.
Ändå.
Som sagt, jag har inte bestämt mig.
Ett icke vara av en president i USA kanske vore det bästa.

Host.
Fortfarande ömklig.
Snorig.
Huvudvärk.
Och runt hörnet lurar rethostan.

Imorgon ska jag pallra mig till skolan, titta på första halvan av Döda Poeters Sällskap, och åka hem igen. Till min säng, min fåtölj och min kuckelimuckmedicin. Till teve och min engelska bok.



"Tyvärr så lever inte världen på hopp och tro, utan det är en massa jobbiga säkerthetspolitiska mål ivägen."
Bra sagt, tevekille med stora glasögon.



Och btw America, he's not a rockstar.
Just for your information, liksom.


Simma lungt.
Host.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0