Up and rise, its a beautiful day. (:

Sitter här med min jordgubbsfil och flingor med röda bär och njuter. Njuter för att morgonen är så vacker. Kikar ut genom fönstret och ser äppelträden i blom. Våra tvillingbjörkar lyser gröna och grannens syréner bryter av med sitt lila sken.
Nils Lofgren (gitarrist i E Street Band) har släppt soloskiva som kan vara värd att lyssna på. Dock en trea i GD. Men våra musikrecensenter är väl inte de bästa heller?
I tidningen idag får vi också lära oss vad ordet "Tiger" betyder. Men inte ens en så dumförklarande grej kan förstöra min morgon. Jag ska få åka tåg. ^^

Yes, du hörde rätt, det bär iväg även denna helg. Till Arlanda Stad. Eller Märsta. Jag vet inte riktigt. Det jag vet är att vi ska kliva av tåget på Arlanda C. Resten kan bli mycket intressant.

Shit, jag klev faktiskt upp i tid idag. Så nu har jag lite dötid. Det var riktigt längesen jag faktiskt inte behövde stressa på morgonen. Ballt.

Aja, dagen är vacker, dagen är fin. Och syrénerna lyser som gredelin.


Simma lugnt, och använd solfaktor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0