Och här ligger jag med en ask Läkerol, Gävlebo som man är.

Jag är trött.
Och har ont i magen.
Svenska folket har svikit mig i helgen, men glassen gick åt ändå. Vi hade provsmakning, så nu kan jag till och med rekommendera mina kunder att "Lion" (choklad och vaniljglass med choklad/kolasås och små kulor som smakar daim) och "Jordgubb" är en riktigt god kombination, men att "Himmelsk röra" (kolaglass med mashmallows och kolasås) och "Lion" nästan är godare. Det är bara att komma och provsmaka, för hur många bokaffärer har låga priser OCH kulglass? ^^.

Som sagt ligger jag i min säng, på magen och får ont i nacken, med en ask Läkerol "Yuzo". Inget klassiskt här inte, utan på innehållsförteckningen står det "koncentrerad juice från mandarin, yozo- och apelsinarom". Det smakar citrusfruker helt enkelt. Och har laxerande effekt vid överkonsumtion, so I guess att jag inte ska äta så många fler..

Nu ska jag stressa upp mig över labbrapporten, alla möten och protokoll, tågbiljetter som inte är bokade och diverse andra aktiviteter som jag är ansvarig över. Som vanligt.

Komihåg till mig själv: Avgå från några styrelser vid nästkommande respektive årsmöten.



The night will go as follows


Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0