No really, I'm fine.

Ibland är YouTube det mest underbara som internet har skapat. Till exempel när man hitta Moulin Rouge delat i klipp om fem minuter där. Och inte har sett filmen på evigheter.
Men när man har tittat till klipp 14, och febrilt letar efter nummer 15, och inser att personen i fråga inte har lagt ut alla delar, då är det inget kul länge. That sucks.
Då klickades iTunes upp istället. Och The Spill Canvas går på slumpmässig blandning. Soft till tusen.
Fits me perfect atm.

Anyway, så har lillasyster fått tandställning idag. Lite synd om henne, hon säger att det känns som om hon har träningsvärk i tänderna, och en mjuk macka Lingongrova var smärtfull. Liten då. ^^
Det är lite intressant att vi har hamnat lite närmare varandra på sistonde. Hon flyttade till exempel in på "min" toalett nyss. Vi har nämligen två toaletter, mamma och pappa har sina grejor på den stora, och fram tills idag även lillasyster. När jag gick i sjuan (?) flyttade jag över mina grejor till den lilla toan, det var lite tecken på att bli stor liksom. Och nu är hon också lite stor. Tycker hon själv. För mig är hon konstant tolv.

Sov i enochfyrtiosäng inatt. Mysigt med sällskap, det är aldrig fel. (: Det jobbiga med att sova där är dagen efter, när man kommer hem till sin enochtjugosäng som dessutom är tom. That sucks. Big time.
Och jag har fått två blåmärken på höger underarm, due to "1,2,3, bisonelefant!" som vi lekte alldeles för många gånger i helgen. Men kul var det i Eskilstuna.
När man kom hem därifrån i söndagskväll var det också tomt. På ljud och folk. Inte på närhet. Men det är alltid en slags tomhet när man kommer hem, vilket stör mig lite. Borde man inte känna sig mer fullständig i sitt eget hem, sitt rum, sin säng? Eller är jag helt fel ute?
Och om allt tyder på att man känner mest ensamhet när man sover i sin egen säng kanske vi alla borde flytta mellan vänner och bekanta, bara för att slippa ensamheten. Och om man slipper ensamheten kanske världen blir lite bättre.

Hm. Kanske funkar. Eller inte.
Idén behövs slipas lite. Så det blir en riktig diamantidé.
Sömn är bra för att slipa idéer. Även om det är en ensam sömn.
Sa jag just emot mig själv?

Skit samma.
Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Guess who.

För övrigt tog Denise körkort igår som du hade kunnat blogga om :)

2008-05-21 @ 09:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0