Macka i skolan i solen i kylan som borde vara varm.

Vad gör man i skolan de sista veckorna egentligen? Vi har egentligen inget väsentligt att göra kvar, vi har tre major things, och that's it. Ett nationellt prov, ett tal och ett seminarie. Vi skulle helt enkelt kunna skippa resterande lektioner och bara gå på svenska och historia lektioner, eftersom att vi i alla fall inte riktigt kan plugga inför läs- och hörförståelse i engelska b. Och spanskan går okej. Mitt VG står sig starkt. Niice.

I söndags hade jag min sista riktigt lediga helgdag i maj månad. Det är rätt intressant faktiskt, för nu börjar jag förstå hur fort allt går och kommer att gå.

Maj månad från och med nu.
Skolvecka. Helg: Eskilstuna
Skolvecka. Helg: Örebro
Skolvecka. Helg: Arlanda Stad

Sen blir det helt plötsligt juni. Och i juni fyller jag år. I slutet av juni ska jag ta mitt körkort. I juni ska jag bara vara och andas ordentligt och försöka fatta att jag ska till Göteborg den 4 juli. Och se Springsteen. På Ullevi. Från ståplats. Och hoppa tills mina ben viker sig.

Sommaren kommer bli underbar. Annars ska jag personligen slå den hårt i magen.


Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0