Läkerolklocka, Sodexho och körkort.

Jag ska passa på att gratulera min nyblivna taxichaufför till hennes körkort! :D
Nu får du skjutsa mig nonstop 24/7. ^^

Jag har skaffat mig en klocka. Eller skaffat och skaffat, jag råkade hitta den i en låda när jag letade ny tandborste hemma igår kväll. Och hör och häpna så fungerade den! Det är lite ballt, eftersom att vi har ungefär ett tjugotal klockor liggandes i just denna låda som inte fungerar, due to slut batteri. Att hitta en fungerande klocka är alltså en sällsynt upptäckt. Det är också ett begränsat utbud på klockor i denna låda, då de flesta är diverse reklamklockor som pappa har samlat på sig genom året, även minst tre Kalle Anka klockor med kardborreband. Jag lyckades ha turen att få en silvrig, relativt stilren, Läkerolklocka. Så nu har jag alltså en klocka. Praktiskt värre. Har inte haft en på två år (om jag minns rätt) dock, så det känns lite ovant. Men det löser sig nog. (: It tends to.

Atm sitter jag i skolan, och funderar på om jag är mätt eller inte. Jag borde vara mätt, men jag känner mig inte piggare. Hm, wonder why? Kan det kanske bero på att Sodexho har tillagat min lunch?
Jag vet att det inte är speciellt radikalt att klaga på skolmaten, men det är befogat så det sjunger om det så.
Vår mat saknar helt näringsvärde. Faktiskt. Eller, jag har ingn fakta som stödjer mitt antagande. Men min kropp reagerar som om jag åt luft.

Och treorna sitter här och klagar.
"Sista ruschen." Haha. Vi har helt chill i skolan, tre saker kvar. Ett seminarie på China, ett spanska prov och ett argumenterande tal i Svenska.
Seminare: Ordbajsning
Spanska prov: Vad spelar det för roll egentligen?
Argumenterande tal: Easy piece of cake.
Men jag antar att vi kommer säga likadant om ett år. Så jag ska väl egentligen inte säga något alls.

I eftermiddag är det GC möte. Vi ska bli ambassadörer också. För Gävle antar jag. Haha.
Could get fun.
Nu kallar håltimme tills tio i två.

Peace out, dudes.

Och simma lugnt.


Kommentarer
Postat av: Denise

Tack stumpan :)

2008-05-21 @ 22:28:03
Postat av: Julia

Jag fattar inte varför ni har sådan jävla tur för. Bara för att jag har fyra saker den kommande veckan, spanska veckan efter plus inlämning av analys på Candide. KUL FÖR DIG ATT NI SLIPPER SKOLAN. Jag är inte alls bitter. :)

2008-05-25 @ 19:20:10
URL: http://theelevator.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0