Sorry people, och morgonen är god.

Hej.

Vill börja med att rikta en ursäkt till alla som känner sig lite stötta av föregående inlägg. Jag menade inget illa, utan.. Ja, det var mitt i natten, so I guess my good judgement had gone missing.
Det som inte framgick ordentligt i inlägget är främst att jag faktiskt tycker om att sitta och kika på YouTube-klipp som dyker upp lite här och var. På något vis så är det rätt spännande, man kan inte scrolla ner och se vad som står sist, utan sitter där och väntar spänt på vad som händer näst.
Det var även tack vare denna "youtubebloggning" som jag upptäckte Adele, vilket inte alls var så tråkigt.
"Lika som bär" förstår jag mig fortfarande inte på, dock. (:

Det är dock alltid trevligt med kommentarer, och om det är den sorts inlägg som krävs för att få dem, ja, då får man helt enkelt leva med att få folk att skämmas (ska du inte göra julio). Som sagt, jag är fortfarande i fas ett = jag har inte förbrukat alla intressanta ämnen. (:

Idag börjar man elva, vilket är ruggigt soft. Inte lika soft att man måste pallra sig till 10:03 bussen, men det är sånt man får leva med. Fler som har problem med bussar, så någon förutom de skrikiga ettorna sitter nog i skolan om en halvtimme.

Atm skiner solen. DET ÄR UNDERBART SKIDVÄDER OCH JAG SKA TILL SKOLAN. Vad gick fel i planeringen? Det här vädret skulle ha kommit förra veckan. Suck, får ta mig ett litet snack med de där vädergudarna. Det här går helt klart inte för sig.

Kan vara så att det eventuellt är dags att börja packa träningsväskan. Det brukar ju ta sin tid att hitta två stycken skor, två par strumpor och diverse andra saker som är rätt bra att ha med sig.
Det där styrketräningspappret som vi skulle ha gjort innan lovet till exempel. Fan också.

Aja, simma lugnt.
^^.


Kommentarer
Postat av: Julia

Vart upptäckte du Adele? Var det inte här när vi bakade, eller did you allready know the song? :)

2008-03-04 @ 17:41:22
URL: http://theelevator.blogg.se
Postat av: Johansomfan

Håller i grund och botten med dig om din uppfattning gällande utfyllnader bara för utfyllandes skull i bloggar. Jag tycker däremot youtubeprylar kan funka i enstaka fall. Om man verkligen vill delge sig av saker man upplevt i filmformat.

Jag menar, det är roligare att länka till en film där en överviktig tysk kille ska slajda på en gräsmatta, än att försöka sig på konststycket att beskriva denna incident målande med ord.

Det är däremot nästan aldrig OK att lägga upp texter från Letssingit.com!

Ang. Lika som bär: Förklaring är nog att Hanky inte kan få nog av bilder på mig.

Fortsätt läs, fortsätt kommentera

2008-03-04 @ 18:38:22
URL: http://hanky.blogg.se
Postat av: Jonn

Det har snöat hos oss ocksà... För första gàngen sedan i december. De snöade sedan smälte det. Nu är det solsken och träden blommar rosa :)

2008-03-05 @ 16:23:21
URL: http://jagarifrankrike.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0