Feriepraktiks möte, och repreprep hela veckan.

Nu vet jag äntligen vad som gäller inför och på Gran Canaria, därmed kan jag också lugna mina överbeskyddande föräldrar. SKÖNT.
Nu har de två häften och några lösa papper att läsa igenom, plus att jag sa sju gånger att det faktiskt kommer bli ett föräldramöte.
Suck. Föräldrar...


Aja, nu är det avklarat i alla fall.
Haha, det var roligt att se somligas blickar när Eva började prata om arbetsuppgifter.
- "Just fan, vi ska ju jobba också.. Vad har jag gett mig in på...? :S "
HAHA.
Äsch, nu ska vi inte vara elaka här.
Det är ju trots allt internet vi snackar om.
(:

Repet idag var riktigt kul, hade en norsk dirigent som var asball. Det var väldigt roligt att gissa sig till vad han sa ibland, haha, nog för att det är klurigt i vanliga fall, men när man ska förstå vad karln menar och sedan spela så också, ja då blir det värre. Det gick dock bra, och norska är faktiskt riktigt charmigt. ^^

Nu håller min rygg på att döda mig, so I'll better end it here.
Den där massagen skulle behövas precis exakt i denna stund.

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Denise

Norska är ju jättecharmigt. Men det var liksom "Hur ska jag kunna hålla mig allvarlig hela repet?" för man ville bara skratta :D Tur att det var ett kort rep ...
Tack och lov att det inte var på tjeckiska, iaf. :)

2008-03-13 @ 12:24:12
Postat av: K.

Haha, ja det var tur det! Shit, det var verkligen intressant att ha rep på tjeckiska.. Hur klarade vi det egentligen, vi måste ju helt klart vara underbart grymma på språk :P

2008-03-13 @ 14:03:10
URL: http://letssavetheworld.blogg.se
Postat av: Denise

Alltså, jag förstår inte hur jag lyckades börja på rätt ställe. När vi petade i noterna liksom, och typ "Takt 34!" så förstod jag att det var där. Jag är bäst. :)

2008-03-13 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0