Ett tag sen sist, och äntligen har jag kopplat!

Tja.
Det var ett tag sen.
Jag har ärligt talat inte orkat sträcka mig en meter och tryckt på On på min kära dator.
MEN, jag har äntligen börjat förstå. Direkt nu när jag satt mig vid datorn så började min rygg protestera.
AHA, tänkte jag.
Wait a minute.
Det kanske är därför ryggen har känts rätt okej senaste veckan. Jag har inte suttit vid datorn.
Hm.
Det tål att fundera på...

Det var inte bara ett tag sen sist, det har hänt rätt mycket sen sist.
^^.
(Om du inte har lyckats läsa vad jag skrev innan du läser det här, så står det
Du är äventyret i mitt liv.
Bara så du vet ^^.)

Min ponny har flyttat också. Igår var det en vecka. Känns lite tomt, och kommer nog inte bli mindre tomt precis.

Du är så söt, min kära lilla ponny. Du är så snäll, min kära lilla häst. Du säger ingenting, min kära lilla ponny. Och du den jag gillar mest.

Okej, det där blev lite väl sockersött.
Men 7 år är rätt lång tid.

Påsklovet börjar rinna bort. Imorgon är det fredag. Dvs snart helg. Dvs snart måndag.
Måndag betyder skola. Som betyder läxor. Och seminarium. Och bokrecension. Och prov.
Och typ två och en halv månad kvar tills sommarlovet. ^^

Nu har jag hoppat fram och tillbaka en massa mellan olika mer och mindre intressanta ämnen.
Jag ska komma tillbaka starkt nästa gång.
När ryggen slutat skrika AJ.
(:


Simma lugnt.



SAKNAR DIG.

Kommentarer
Postat av: Denise

På torsdag är det ärtsoppa på lördag är det FEST! Pepp på 18-årssammankomst! :D

2008-03-27 @ 19:30:35
Postat av: Julia

Sweetiepie då, har gått och fallit i kärlek :P

2008-03-27 @ 20:18:42
URL: http://theelevator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0