Vuxenlivet so far, och teori, teori och åter teori.

Igår tog jag ut kvalitétstid med Julio. Det var trevligt, hamnade på Interpool och kikade på fotboll, snackade, funderade, skrattade och umgicks.
Trevligt, trevligt.
Och varför kommenterar alla min hatt var jag än är?
Det har aldrig hänt förut. Lite ballt.

Sen har jag anmält mig som blodgivare. Nu ska man kallas till provtagning och se om man är lämplig. Sen kan jag börja att rädda världen genom en liten men viktig handling.
www.geblod.nu
Alla ni som har fyllt arton.
Denise säger att man få presenter också. Ni vet, som man fick när man var liten och tog blodprov? Och fick välja ur en såndär liten låda med klistermärken, suddigum och minileksaker.
(:


Nu ska jag påbörja mitt nästa vuxenpoäng påriktigt. Ett stort vuxenpoäng.
Imorgon smäller det.
Skräckblandadförtjusning är the word of the week.


Jag hatar vår regering. Bara pga FRA.
Nej, inte bara. Men det är en stor orsak till varför jag hatar det.
Kan de inte bara skärpa sig?
Det är ju pinsamt, för sjuttongubbar.


Nu ska jag och min mystiska ontihalsenochjättesnuvig-sjukdom ta en fight.
Kuckelimuckmedicinen funkar inte lika bra hemma som när man får den av Kerstin.
Suck.


Aja, simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0