Sex and the City och kuckelimuckmedicin.

Jag är sjuk.
Eller inte sjuk på riktigt, men nästan sjuk.
Jag hostar som en gnu. Hela tiden.
Blä.

Så nu har jag suttit här sen typ... Sju.
Och tittat på mina första "Sex in the City" avsnitt i mittt liv.
Det är väl en sån där "innan man dör" grej för oss tjejer.
Och alla andra.
Det är rätt skoj. (:

Sen hinkar jag i mig kuckelimuckmedicin.
Svartvinbärssaft och ingefära.
Ingefäran ska tydligen ha bakteriedödandeegenskaper.
Hoppas på det.
Kul att börja sitt vuxenliv som sjuk..

Stackars lilla Carrie. Hon saknar Mr. Big.
Måste nog engagera mig lite i hennes liv nu.

Fotbollen är över i alla fall. (:
Superskönt!
Go Ryssland for kicking us out :D


Simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0