Update sen sist, och imorgon kan blir riktigt nedra bra (:

Sen sist har jag
- skrivit teoriprov, 62 av 65 ^^
- kört klart mina körlektioner och bokat nya efter gran canaria
- besökt bangen, great som vanligt, speciellt österrikarna (:
- längtat till peace and love
- vaknat halv tolv två dagar i rad
- inhandlat en turkos resväska och nästan packat klart den
- oroat mig över saker jag inte hade, och inhandlat dem
- sett nya Narnia filmen och blivit arg för att de ändrat så mycket
- blivit väckt av en morgonpigg pojkvän, och spenderat dagen med densamme
- insett att X2000 från Göteborg på lördag är fullbokat, och blivit räddad av Västtrafik.
- beundrat min biljett

För imorgon smäller det på Ullevi, det kan blir bra, det kan bli bra, det kan bli bra. (:
Ståplats, Ullevi, Springsteen, Sommar. Perfect. ^^
9.00 rullar vi, och sen kan dagen bara bli bättre. Faktiskt.
Och på måndag ska vi ut och prova våra vingar på den gran canarianska arbetsmarknaden i tre veckor. Kan också bli riktigt trevligt.

Den här sommaren, som hittills till och från varit den tråkigaste i historien, har potential att bli en sommar att minnas. ^^
Hope it last forever.

Nu ska jag inventera min garderob och se om jag faktiskt har några sommarkläder som jag inte har packat ner.
Jeans och tjocktröja på Ullevi? Tror inte det.

:D



Simma lugnt, och tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du får ha det så bra, både i Gbg och på Gran Canaria. det kommer bli en upplevelse att minnas kan jag lova :D

2008-07-04 @ 15:08:54
Postat av: Jonn

Tjenare Kajza!! :)



Jag antar att du ar pa GRAN CANARIA just nu... Far vi en update av vad som hander? Det skulle vara nice att hora hur du har det och vad som hander hos dig^^



Ha de gott

//Jonn



Ps. Och grattis till teoriprovet!!! Bra jobbat ;)

2008-07-22 @ 23:07:44
URL: http://thequest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0