London Underground Tube Map, och bloggportalen, här kommer jag!

På lördag smäller det, då drar vi, nicenicenice.

Har precis registrerat mig på bloggportalen.se, kände att jag ville utöka min läskrets, som består av typ, tre-fyra pers?
Dock så hade jag, håll i hatten nu, 16 läsare den 8 januari!
Kom dock inte på vad för intressant jag hade skrivit då, och när jag kikade så var det inte heller så intressant, men kul att folk läser.
16 pers, det behövs två händer och en fot för att räkna till det.
4 takter.
Musiker, ni får ursäkta.


Nej, nu måste jag kila. Självömkanstiden börjar snart.

Peace out, dudes.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ska du till London? jag vill också dit..
så då kommer inte du till stora nåsta gång? :/
du får ha det så roligt :)

2008-01-25 @ 16:04:31
URL: http://josiec.blogg.se
Postat av: K.

Yes, jag ska dit ^^. Det kommer bli nice som tusan. (:
Nej, det gör jag ju inte.. Hm.. Kanske skulle ha sagt till.. Haha. Aja, tacktack (:

2008-01-25 @ 22:31:28
URL: http://letssavetheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0