London Underground, Mind the gap again, och late night services.

Haha.
Nej, det var inte såhär i London. Dock väldigt mycket avstängt pga ombyggnationer av linje hit och linje dit. Dock ej de linjer som vi använde mest frekvent. Väldigt rolig låt, dock.
Tack för tipset, Schröder. (:

Now, lets have some slides, please.


De två sista bilderna är ur gästboken på Svenska Sjömanskyrkan. Det visade sig att det var samma gästbok som låg där ungefär två år tidigare också.. Och delar av klass 9E hade signerat (:

Nu har min vänstra arm somnat, då jag lutar mig på den, och som vi har lärt oss idag, så är det blodet som inte kommer förbi nästa klaff i venen. Den du.

Nu ska jag nog sova. Eller gör ingenting i en timme till och sen sova.
Vi får se.
Got some things to figure out.


Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0