Lera upp till hakan, och nystart.

Det är inte kul att motionera i lera. Usch. Det är faktiskt jättejobbigt. Har någonslags fobi mot lera, eller kanske inte leran i sig, utan mer känslan när leran torkar och händerna blir helt torra och .. usch. Ryser. Blä.

Tittar just nu på Hitch. Okej, den är väl överdriven och påtok för mycket Hollywood. Men jag tycker om den.
Faktiskt.
Den är söt.

Jo, just det, nystart var det.
Jag ska köpa Friskis & Svettis kort. Imorgon. Jag ska ta tag i mitt liv och börja träna.
Jag ska även inhandla en mindre trunk. Heter det trunk? Aja, sak samma.
Imorgon kommer jag alltså att bränna ca 800 spänn. Rakt av.
Äger jag 800 spänn? Nej, det gör jag inte.
Men mitt sparkonto innehållandes pengar från i somras gör det.
Ganska precis.
Perfecto.

Snart är reklampausen klar, och då ska jag återgå till filmen.
Han ser rätt bra ut, Will Smith.
Nu börjar det!

Simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0