Jag missade 22:22 igen, och snartsnartsnart måste jag sova.

Damn. Missade önsketiden. Igen. Missar den alltid. Får aldrig önska mig något. Elakt, tycker jag. Varför är inte alla tider på dygnet önsketider?

Nu tjatar mamma, pappa och lillasyster om att jag måstemåstemåste gå och sova.
Ni förstår, en annan ska upp tidigt och åka till storstaden på riktigt.
Längtar ^^.
Jag har nästan packat klart. Ska bara panikpacka lite till, dvs slänga ut hälften av det jag packat ner, lägga ner en massa annat, slänga ur det och lägga tillbaka det som låg där från början.
Necessären ska också ner. Imorgon bitti.

Happ.
Nu fanns det inte så mycket mer att säga, än
See you, suckers, I'm going to London, and you're not!
[Still, så är jag lite avis på Råååbin som är i Idre. Det hade också varit nice.]

I'll end this the YouTube-way
Bara för att den är vacker.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Julia

Men bajs på fucking Winnerbäck (som för övrigt kom och ställde sig bredvid mig på Jason Mraz i somras på Peace & Lovet. Den du Z ;)) Ha det bäst i London, say hello to the tube for me :)

2008-01-26 @ 14:29:05
URL: http://theelevator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0