Huvudvärk, nytt jobb och skolan börjar om ca 35 timmar.

Jag har ajajajhuvudvärk, det är som någon har satt stämjärn vid tinningarna och dragit åt.
Och nej, man ska inte sitta vid datorn då, men hey, it can't get worse, right?

Jag har varit på inskolning idag. I Bokstugan.
Vid Owe Janssons om ni vet var det ligger. I Lund, Valbo. Inte Lund, way out south.
Med mamma.
Jag kom ihåg rätt mycket för att inte ha jobbat där på ett antal månader.
Det kändes rätt skönt att vissa saker faktiskt sitter i ryggmärgen.
Inskolningen gick mest ut på att mamma skulle kolla av hur mycket jag kommer ihåg, och hur många "Lathundar" jag behöver när det kommer till kortköp och returer osv.
Så om några veckor får jag nog jobba själv.
Skrapade i alla fall ihop 562,50 kr idag. Före skatt.
Det är soft.

Imorgon gäller pluggning, BIG TIME.
Spanska prov comming up på torsdag.
Håller tummarna.

Nu tror jag faktiskt att jag ska sova, tro't eller ej.

Simma lugnt.

PS. Love this song. Enjoy. DS.


Kommentarer
Postat av: Julia

Fuck. Jag har fortfarande inte hittat min spanska. I'm screwed.

2008-01-08 @ 11:50:48
URL: http://theelevator.blogg.se
Postat av: Denise

Det finns ett Lund i Årsunda också. :)

2008-01-08 @ 12:07:15
Postat av: K.

Fanns den inte i skåpet? :O

2008-01-08 @ 13:59:47
URL: http://letssavetheworld.blogg.se
Postat av: K.

Jaha, finns det? Måste vara ett väldans poppis namn på städer/byar.. :P

2008-01-08 @ 14:00:45
URL: http://letssavetheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0