Förtydligande, och jag är dumförklarad av familjen.

Ett förtydligande på föregående inlägg:
Jeff Dunham är en komiker, och Peanut, José, Achmed samt Walter (och många fler där till) är hans handdockor. Han är alltså en buktalare. Check it out on YouTube.

Åter till ämnet så är jag officiellt dumförklarad, helt inkapabel till att göra någon nytta, uppe alldeles för sent, alldeles för trött på morgonen, alldeles för sent uppe på morgonen pga föregående två punkter, dum i huvudet och allmänt lat, seg, puckad, ohjälpsam och barnslig.
Allt detta har min familj direkt eller indirekt genom diverse suckar, hintar, kommentarer och andra gester förklarat för mig de senaste 3 dagarna.
För tre dagar sedan fyllde jag 17½ år.
Det måste vara en slags gyllende gräns där alla ändrar uppfattning om en, som ingen sa något om!
För jag har aldrig blivit så orättvist behandlad som de senaste tre dagarna.
Någon annan som har varit 17½ år ett tag och vet om det stämmer, eller om det är en övergångsfas, eller om jag, enligt min familj, genomgått en personlighetsförändring på sistonde?

Fuck off. Life sucks. Big time.
Och jag har lyckats skriva en sonett. Fan heller att den blev bra.
Men den rimmade rätt, dvs. 1-3,2-4,5-7,6-8,9-11,10-12,13-14, så natzi fröken borde bli nöjd. Hon är egentligen inte natzi, bara lite väl fördomsfull och beige. Rätt så mycket beige, när jag tänker efter.
OJ. Fan också. I just broke my golden rule! "Never talk bad about somebody where everybody can read it"
Fuck.


Det var en jättebra dag, och jag ville verkligen vara kär, för den känslan hade liksom fulländat min dag. Men nej, jag kom visst på att jag inte hade någon att vara sådär tokigtheltsinnessjukt-kär i, så det sket sig.
"Det löser sig, sa han som sket i vasken".
Kanske blir man tokigtheltsinnessjukt-kär i någon som är tokigtheltsinnessjukt-kär i en tillbaka, någon dag. Kanske blir man det inte, och nöjer sig med en medelsvensson på Sjunde Tvärgatan.
-Bu hey, I can dream, can't I?

Nu ska jag sova. Och tycka lite synd om mig själv. Så var dagen fulländad.


fanjävlafuckinghelvetesjävlaskit också. Vi har ju gentikprov imorgon.
Kill me slowly och simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0