Återupptäckt av svensk pop, och klockan tickar på.

Tack J för att du drog tillbaka mig till ren och skär svensk pop. Och inte bandet då, utan genren.
Jag förstår inte varför jag inte lyssnar mer på det.
Eller pop och pop. Alternativt a la Florence Valentin, Johan Borgert, Anna Järvinen och delvis Miss Li.
Winnerbäck får vara med på ett hörn.
Men mycket Florence Valentin.
Det är glad musik. ^^
Me like.
I owe you one, J.

Idag har jag haft spanska prov. Och jag överlevde. Det var wow känsla, big time.

Nej, nu ska jag nog återgå till glad musiken och skriva klart infobladet om GRUS. Och snälla, fråga inte vad det står för, för det är påtok för långt att skriva ut.

Simma lugnt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, jag ska vara dryg xD Vad är GRUS? :)

2008-01-11 @ 19:43:25
URL: http://glue.blogg.se
Postat av: K.

Gävleborgs Ridsportförbunds Ungdomssektion.

2008-01-11 @ 20:52:23
URL: http://letssavetheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0