16:01, och mörkret faller.

Usch. Solen gick idag ner 15:26. Och nu har klockan blivit 16:02.
Jag skriver verkligen segt idag.

Men vad ska man göra när man sitter här på kökssoffan, uppsnoffsad och allt, och bara väntar på att klockan ska bli 16:48 så jag kan gå till bussen. Klockan är nu 16:03, och vår hightech CD-spelar bytte precis låt.

Nu blev klockan 16:04, men det har inte gått en minut på låten än.... Nu har det gått en minut.
Klockan och CD-spelaren är inte synkade.

Jag ska på middag idag. Blir mysigt, en hel bunt blir vi. Två pojkvänner, ingen av dem är min, men det är sak samma. De är roliga (:

Här ute i Pinebay är det faktiskt riktigt mörkt. Man ser lite ljus bakom skogen, vid havet. Det är vackert.
Det är +-0 grader ute just nu, och jag har fått för mig att leggings är en jättebra idé.
Ack, du fåfänga, min död du blir.

Ny låt igen. Everything med Michael Bublé som jag inte kan stava till, eller rättare sagt, alla olika varianter som jag provat ser fel ut. Den som står nu såg minst fel ut. Ha tålamod, jag har inte gått klart skolan än.

Nu är klockan 16:08 och jag funderar på att filosofera lite innan bussen går.
Apropå ingenting.

Simma lugnt

Kommentarer
Postat av: Julia

Bubblej kanske? :P Vart var du på middag någonstans då? :)

2008-01-21 @ 18:59:19
URL: http://theelevator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0