Vår nu, snälla?

Det är underbart väder ute. Jag funderar ärligt på en promenix i det vackra vädret. ^^
Åh, jag är sjukt avundsjuk på pappas-kompis-från-Norrköpings fru och son. De bodde här i natt, och åkte idag vidare upp mot Björnrike. Björnrike. Saknarsaknarsaknar jättemycket. Det känns helt jätte skumt att vi inte ska dit iår, har åkt varje år sen -94. Och det luktar så gott däruppe.
Mys. ^^

Så samtidigt som våren vill in i mitt hjärta så ligger Björnrike kvar. Dock så var ju Björnrikeresan ett tecken på vår, eftersom vi brukade åka på påsklovet. Och sol. Och snö. Och afterski. Åh...


Btw, mitt internet på mobilen fungerar inte. Så jag skulle fixa det via Telias hemsida. Jomen, då måste man såklart registrera sig också. Visst, fine. Men nehe, aktiveringskoden kunde inte, som på alla andra hemsidor skickas via mail, utan den skickas med snigelpost. Surt. Så nu får man väl vänta en vecka till innan allt fungerar. Suck..
Dagens teknik...


Och två jättestora grattiskramar till de senaste dagarnas två 18åringar, Tobbe och Julia! GRATTIS. ^^


[Blev det där alltför osammanhängande?]


Kommentarer
Postat av: lovisa

ha en bra dag!

2008-02-17 @ 09:49:39
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Julia

TAAAAAAAAAAACK :D

2008-02-17 @ 17:51:29
URL: http://theelevator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0