TUC, världens godaste kex och jag vill gå hem med dig.

TUC är helt klart utan motstånd världens godaste salta kex. Mamma introducerade mig för dem i London, och jag åt dem med andakt då jag antog att de från gudarna skänkta kexen inte såldes i Sverige.
I helgen blev min lycka total, då jag på ICA Kvantum i Bollnäs (av alla ställen på jorden) ser de vackra gula paketen liggandes på en lastpall. Min helg var fulländad.
Nu har det sista paketet precis tagit slut. Suck. Hoppas att ICA Maxi kan hjälpa mig någon dag.


 

För att höja humöret blir det en härlig trallmelodi. (:

Nu har jag precis, för att byta ämne helt, fått ett superbra tal av Julio. Årets talare 2006/2007, Fredrik Härén, snackar på Kunskapens dag år jagharingenaning. Helt klockrent.
"Kunskapens dag. Dags att öppna båda ögonen."
Shit. Min nya idol, helt klart.
Ask, and I'll send it.

Jag har även läst ut "To kill a mockingbird" av Harper Lee. Den är ett måste att läsa. Ska recensera den något inlägg. Måste göra den rättvisa. Och jag antar att infoga min bokrecension på engelska på två A4 inte skulle väcka några hurrarop.

TACK, så hemskt mycket för de 4 kommentarerna, observera 4, som jag fick på förra inlägget.
Att få kommentarer är typ det roligaste som finns. ^^. Tack.

Nu har det varit en nedrans massa hippetihoppande mellan en massa olika ämnen.
Kan ta upp ett till.
SPANIEN I SOMMAR PÅ FERIEPRAKTIKEN. Woho ^^. Me like big time.

Nu ska jag lämna er.
So long, och simma lugnt.

(:

Kommentarer
Postat av: ika

men kajza, har du aldrig hört talas om tuc förut? haha, det finns bergis t o m på sohlbergs!!

2008-02-29 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0