ToP, friluftsdag framför datorn och stackars liten mobil.

Ikväll gällere', ikväll smällere'!
ToP på Nalen i Sthlm, yey  :D
Det kan bli riktigtriktigt kul (:

Skönt att ha friluftsdag. Så mycket friluft blev det dock inte, förutom promenixen på morgonen som tog en halvtimme. Soft värre faktiskt.. Jag skulle dock ha kunnat tillbringa resten av dagen utomhus också, men det var inte optimalt väder, lite blåst och lite mulet, så hamnade framför datorn insteed. Plugga inför spanska prov imorgon skulle också ha varit en bra idé, men hm.. Av någon anledning ligger inte spanska högst upp på prioriteringslistan..

Medan jag sprang till bussen så tappar jag mobilen. "Studs, studs, studs, pladask ner i asfalten" sa det.
Nu har min fina nya mobil repor. Efter fyra dagar. Det är fan bara jag som lyckas.

Aja, nu ska man börja rycka upp sig inför kvällningen.

Lite uppladdning då.
Enjoy. 1. 2. 3.  
[Ask your parents, they'll know]

Kommentarer
Postat av: Johny-G

Var det en bra konsert? Tell me everything. Vilken färg pà skjortan hade the Funky Doctor... Hmm... Som de själva skulle sagt.. "There's a place where everybody is going to. It's the place, the place to beee. It's the scene where everybody wants to be seen. Ouhuhiuo"

Well, jag var inte där. Alors, tell me.
//Johny-G

2008-02-13 @ 16:39:55
URL: http://jagarifrankrike.blogg.se
Postat av: Julia

Men, jag hade missat helt att du skulle på konsert :) Även om jag inte själv lyssnar på ToP, men var det bra? :)

2008-02-13 @ 19:47:34
URL: http://theelevator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0