Tack för di hjärtliga orden, klass"fest", och blähä på livet.

Tack Jonn, för den fina kommentaren. Men, jag tycker fortfarande att jag är påtok för ytlig.
Därför tänker jag inte kommentera gårdagens klassfest, utan lämnar över ordet till Schröder.
Det stämmer rätt bra.
Det tråkigaste är när man faktiskt är så dum så man tror att det skulle kunna bli riktigt bra. Och efter några timmar så vaknar man upp och ser förhoppningarna ligga ihopknycklade i papperskorgen. Tragiskt, helt klart tragiskt.
Kan vi inte bättre?

Det är en dålig dag idag.
Delvis pga ovanstående, och fråga inte varför det skulle kunna förstöra min dag, och delvis pga tonårens vardagliga humörssvängningar.
Men kanske mest pga mig själv, och att jag är så jävla dum.
Punkt.

Nu ska jag äta upp min bulle, dricka min äppeljuice och sedan städa mitt rum.
Mamma hade tydligen försökt dammsuga igår, men efter att ha konstaterat att golvet inte syntes, så gav hon upp.

Simma lugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0