Night-uggling, and workworkwork all weekend.

Det är mörkt ute. Tystnaden är inte riktigt total, man hör fortfarande bilarna från vägen, och lyssnar man riktigt noga kan man nog höra havet. Att det är täckt av is är ett senare problem..
Jag vill verkligen veta nu. Det känns ovant att inte ha kontrollen, att tappa greppet och falla utan fallskärm. Jag vill njuta av fallet, och inte tänka på hur ont det kommer göra att slå sig i verklighetens asfalt, men allteftersom att jag skrapar knäna på väggarna runt omkring mig så blir viljan undantryckt av osäkerheten.

Shit vad jag jiddrar.
Jag ska ju jobba imorgon, måste verkligen sova strax.
- Kom förbi och köp en glass, vettja!

Men det finns alltid en viss tid man kan offra till att låta världen veta vad man tycker.
Och även om den tiden strax har runnit ut, så finns den fortfarande kvar.

Främsta tankegångar just nu:
- F vs J, och vad känner jag egentligen?
- Hur blir det med TSP?
- Vad fasen ska jag välja för valbarkurs, Matte C eller Historia C?

Natten blir lång, men ack så även dagen.
Imorgon kväll är det RISK igen. Jag hoppashoppashoppas verkligen på att jag kan komma. Annars får ni överleva utan mig, vilket känns lite surt/skumt/weird/fel/hårt.
Tröjorna ser i alla fall superbra ut.
(:
Tummen upp för det.


Även en Tummen upp för 105 nya avsnitt av Andra Avenyn. (:
- Eftersom att man inte har femman, måste man ju ha nån serie att följa.


Fader är ett arvsord, skomakare ett låneord, bandspelare ett annat och all right är ett citatord/uttryck.
- Har man sånna i Polen, Rafael?

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Pà vift

Allo Kajza!!!!!!!

äntligen är jag här!! Jag har sökt din blogg över hela världen dà jag fràgade igàr, vilket hade varit mycket enklare. Jag har ramlat över allt möjligt om dig innan jag slutligen hittade fram. Du vet hur Google fungerar. Du finns i artiklar om fuo, i ridklubbar och, och, och... pà färdlektyr!!!!! Du kom ju för tusan tvàa!!!! Det var väl ungefär ett àr sedan som detta hände men jag som inte visste förrän en liten stund sedan, jag säger dig: Grattis! Jag läste April. Olalala. Man vet hela tiden vad som kommer att hända även om man hela tiden vill förtsätta läsa eftersom att det aldrig händer och sà slutligen händer det utan att man ens fàr det sagt i raka ord. Man bara vet. Hon dog, hon blev vàldtagen. Ojojoj. Eller sà blev hon inte alls vàldtagen utan egentligen var hon bara sà trött pà att gà i samma spàr varteviga, vecka, àr efter àr, varje dag; att det hela kändes som en stor mörk mardröm. Who knows?

Ta och pussa lite pà Stora Blàsarna. De behöver en fet dos pepp inför den stora tävlingen. Om du inte känner för att pussa pà dem kan du krama dem hàrt. Här i Frankrike pussar vi pà varandra hela tiden :) Bonus pà livskvalitén

Have hope. Jag antar att inledningen handlar om nàgot som man màste vara invigd för att fatta även om jag inser att det är grovt allvar. Kör hàrt

Pusspuss
//Johny-G

2008-02-03 @ 20:30:43
URL: http://jagarifrankrike.blogg.se
Postat av: K.

Haha, hejhej på dig!
Kul att du läser, haha, inte lika kul att du googlar på mig, men visst, om det krävs för att hitta hit så, och tack för de hjärtliga orden.
Jag ska helt klart krama om dem från dig, och snartsnartsnart ska vi skicka iväg ett paket till dig. Du får gärna smsa adressen så det kommer rätt.

Tjingeling (:

2008-02-04 @ 22:29:24
URL: http://letssavetheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0