Här sitter jag i skolan och jazzar.

Hm. Inte precis. Men det lät rätt bra. Kanske har en potential som låt.

Här sitter jag i skolan och jazzar,
ingen lyssnar på min musik,
högtalarna spelar endast för mig,
en tonåring utan liv,
som sitter i skolan och jazzar.

Haha. Eller inte.
Aja, skolan har varit helt reko idag. En dålig start i och med att jag vaknade 10.03 och bussen avgår 10:18, vilket gav en klump i magen.. Funderade på att stanna hemma i någon sekund, innan jag kastar mig ur sängen, drar på mig en t-shirt ("Use a condom" från H&M's nya AIDS kampanj) och jeans, drar i mig några glas äppeljuice för att jag ska vakna, och springer till bussen. Okej, jag sprang inte, jag gick i vanlig takt och hoppades på att jag skulle missa bussen, vilket jag inte gjorde, så här sitter man nu i skolan efter ännu en dag, och diggar Winnerbäck.
Det känns tomt, eller hur?

Jag ska iväg till stallet strax, träning ikväll. Blir nog bra, med tanke på att jag dissade skridsko ganska hårt pga en litenliten förkylning, men ändock en förkylning. Har blivit träningsberoende, och det känns faktiskt skönt att röra på sig. Tror att det kan vara en start på en nyttig del av mitt liv. SKÖNT.

Nu ska jag kila ner på stan och kanske hitta något tills lördag.
- It's time to surprise them.

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad händer på lördag? :) Jag önskar jag hade kvar mitt träningsberoende (vilket jag nog har, let's change it - jag önskar jag inte hade blivit så lat).

2008-02-05 @ 21:04:52
URL: http://theelevator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0