"Dagens ord: Bloggångest", och studiedagen blev en latmaskdag.

Jag har fasen bloggångest. Sitter och klickar runt på polarnas bloggar, läser, tar in, kommenterar ibland. Men nu har jag plötsligt insett att tillskillnad från mig så skriver de faktiskt OM något.
Jag vill också ha roliga diskussioner att sammanfatta, klaga på världens ytlighet och framföra min partipolitisktobundna åsikt. Men nej, istället så skriver jag om... Öh.. Vilken tröja jag hade på mig, och att jag inte kan välja valbarkurs.
Hallå. Varnings triangeln blinkar och snurrar och tjuter högt. RYCK UPP DIG FÖR FAN.

Det ska bli skärpning, jag lovar.

Men mitt sista (jotjena, vem försöker jag lura?) ointressanta inlägg får handla om min oförmåga att göra något vettigt av min tid.
Idag borde jag ha pluggat samhällsekonomi, då vi har prov på fredag (fuckinghelvetesjävlaskit också), men nej, istället duschar/badar jag i en timme, och lyssnar på musik, tills jag måste åka in till stan. Och vad gör jag nu då?
Jo, istället för att plugga så bloggar jag om att jag inte pluggar.
Ser ni ironin i det hela?

Ibland vill jag bara gå och gömma mig i ett hörn.
Idag var inte en sådan dag, men imorgon kväll blir nog typ så.

Simma lugnt.


Kommentarer
Postat av: Denise

Jag hoppas du har fått mitt mail med Tommy Thörners nummer. Vi måste verkligen ta atg i att ringa till honom nu!

2008-02-06 @ 22:57:45
Postat av: Jonn

Hallal Kajza the Z!!!!
What's up? Varningstrianglar bör lyssnas pà. Kör hàrt:) Fast jag tycker pà riktigt att det är roligt att läsa om vilken färg du har pà tröjan sà det màste du inte ändra särskilt mycket pà. Du vet, jag kan ju inte se vilken tröja du har pà dig sà det blir ju liksom intressant. Du vet: Vilka var de fem senaste vinnarna av oscar? Vilka vann det fyra senaste gàngerna i hockeyVM? Vilka är världens fem rikaste män?

Ganska svàra fràgor...

Men vilka var de fem senaste människorna som gjorde nàgot schysst mot dig? Vilka är de fem bästa lärarna du har haft? Räkna upp fyra människor som betytt nàt för dig... Det är lättare.

Jag skulle vilja höra mer om vad du gör och kanske framförallt varför. Eller vill du att DIN BLOGG OM DIG ska förvandlas till ett forum för politiska àsikter? Nejdu. Berätta mera om dig själv och varför du gör sà... Nàn som röstar emot?

//Johny-G

2008-02-09 @ 17:04:13
URL: http://jagarifrankrike.blogg.se
Postat av: Anonym

go for it

2008-02-21 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0