Krassel, krasslig, krasslighet.

If I lay here
If I just lay here
Would you lie with me
And just forget the world
Forget what we're told
Before we get too old
Show me a garden that's bursting into life

Let's waste time
Chasing cars
Around our heads
I need your grace
to remind me
to find my own


Idag och igår har varit helt värdelöst bortslösade dagar.
Jag har sett fem avsnitt av Vänner, minst tio av Top Model, tre-fyra av How I Met Your Mother, och ja.. Alla andra program i samma stuk. Samtliga har varit repriser.
Yey.

Nej vänta, jag har faktiskt gjort något vettigt. Jag har skrivit en halv sida på filosofi/psykologi uppsatsen.
Och researchat på julklappar.
Jag funderar starkt på att vara otroligt PK och ge bort värdegåvor till välgörenhetsorganisationer istället.
Eller en get.
För jag har nog aldrig haft så svårt att hitta julklappar som i år..

Nu ska jag hosta vidare.
Och njuta av ännu en kväll framför dumburken.
Man känner sig verkligen inte smart efter en eftermiddag framför den, ärligt talat.
Det är läskigt.

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0