Jullovslöfte: Gitarr

Jag börjar bli riktigt haj på den där guran. ^^
Fick en ackordbok av farmor och farfar i julklapp, och har flitigt övat. Jag kan stolt säga att i neddraget tempo kommer jag felfritt igenom "Jag vill ha en egen måne" och "Mer jul". "Inatt jag drömde" funkar nästan. ^^
(Sen att jag tar bort ackord som typ, F och Hsus är en helt annan sak. De krångliga. Sådeså.)

Om jag kämpar på ordentligt, och fortsätter undvika att göra PA genom att spela gura, kommer jag bli nybörjarbra by the end of this vacation. Yey!

Att undvika PA, och IR-projektet, och allt annat som borde göras, är inte bra. Nej. Det vet jag redan.
Men varför ändra på en vinnande (host) taktik såhär när året nästan är slut?


Jag skulle ha mellandagsreat idag. Insåg att jag inte orkade. Åkte hem, drog på mig mina nyblivna favorit pyjamasbyxor och tjocktröja, och plinkade lite grann. Nu måste jag åka snart, träning. Då kanske lite julmat försvinner så man blir hungrig igen.


Peace out dudes.
Jag orkar inte engagera mig i att skriva om någe vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0