Dan före dopparedan.

Om några timmar kan nog alla julkänslor faktiskt infinna sig.
Jag har finally hittat min sista julklapp. ^^

Igår var det julbak hela dagen här i lilla Pinebay.
Av fyra olika sorters godis blev endast en misslyckad,
och det var nog för att jag pratade i fentalonen då.

Det blev limepraliner, chokladtryffel, den bästa kolan jag har gjort på länge, en misslyckad hasselnötsfudge och mammas knäck. ^^
Det tog hela dagen.

               




Sen, har jag ju glömt att presentera pepparkaksbåten SIXTEN för allmänheten.
Han är numera fullvuxen och påklädd och tar sitt uppdrag som isbrytare på fullaste allvar.




Nu bär det av in till staden med Silverpilen för att inhandla sista julklappen.

Simma lugnt
K.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0