Fs A och fruktsallad med kokos.

Vi har haft vår andra Fs A-lektion idag, och UEk är lika underbar som alltid. (:
Det är vårt roligaste ämne so far. Ingen överraskning precis.

Om jag nu ska bli lärare, vill jag bli precis som hon. För hon svär, spottar, provocerar och är egotrippad, hon är flummig, låtsasradikal och helt underbar. Hon är norrlänning och hyperaktiv och pratar jättejättejättefort ibland.
Hon är på alla sätt helt opedagogisk och samtidigt den mest pedagogiska läraren jag någonsin har träffat.
Helt freaking underbar.

Skönt. Nu fick jag det ur mig. Nu ska jag diska min skål som nyss innehöll en fruktsallad bestående av apelsin (underbart god) och två bananer samt lite kokos över. Himmelskt.
Ikväll är det räkafton. Det kanske inte blir fullt lika himmelskt.
Hoppas att jag har kommit på om jag tycker om räkor eller inte innan dess.


Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Denise

Räkor är ju underbart gott. Fast jag äter det bara när jag är i Gerlesborg, det bllir om möjligt ännu godare då. Med gott sällskap, med bröd och aioli och att man blir kladdig oom fingrarna när man skalar räkorna. Det är sommar för mig.

2008-08-25 @ 18:34:59
Postat av: Denise

Har dom hört av sig från blodcentralen än förresten?

2008-08-25 @ 18:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0