Förhoppningsvis är jag godkänd blodgivare på fredag.

Ja, Denise, blodcentralen har hört av sig, och jag ska dit på fredag. Under skoltid. Och jag missar hela tio minuter av Internationella Relationer. Om jag flyger från lektionen till blodcentralen dvs. Om jag går, vilket jag planerar att göra, kommer jag visst att råka missa hela lektionen. Eller halva i alla fall. Ops.

Jag vet dock inte riktigt var Blodcentralen ligger, men det är nog bara att kolla upp på eniro eller något liknande.

Blodgivare ska jag i alla fall bli, jag tror inte att jag har HIV eller Hepatit så det ska nog gå bra.
Men man vet aldrig, 123 ta i trä.

Jag började 12.15 idag och det var skönt. Sen hade jag körlektion med herr munter igen, och han var både pratglad och skämtsam! Han bättrar sig. (:
Ska köra imorgon också, 07.30. Haha, jag är galen, jag vet.
Men jag hoppashoppashoppas på körkort snart. Jag har typ bara landsvägskörning kvar, och om det är något som jag är bra på är det faktiskt landsväg. Easy piece of cake.
Körkort känns läskigt dock.
Ska de verkligen låta mig köra själv i en bil på Sveriges vägar?
Inte för att jag tror att jag är en trafikfara, men ändå. Det är en läskig tanke. Och väldigt spännande samtidigt. Skräckblandadförtjusning är ett bra ord.

I alla fall.
Jag har skrivit min feriepraktiksrapport också. Bara sex veckor försent. Menmen, bättre sent än aldrig. (:

Nu ska jag göra min engelska c läxa. Och hitta på något att äta, kanske kan vara bra.

Simma lugnt.
K.

Kommentarer
Postat av: Denise

Men du ska bara tetsa dig nu eller, du ska väl inte ge blod?

Det är skyltat jättebra på sjukhuset. Du går in i huvudentrén och sen är det skyltat till Blodcentralen. :) (Det är åt typ höger hela tiden och lite rakt fram och höger igen, typ.)

2008-08-26 @ 22:40:58
Postat av: malin

yey, ännu en som tagit sig i kragen. skyltarna skiljer sig från mängden med sina röda bokstäver istället för blå/svarta.

2008-09-15 @ 16:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0