Uppsats: Check. Nästa vecka, här kommer jag!

ÄNTLIGEN.
Åh, det är så skönt att ha uppsatsen skickad och inte en chans i världen att kunna ändra något nu. Den är skickad och jag kan inte ångra något eller tänka efter. Som vanligt läste jag inte igenom den innan jag skickade, kollade bara igenom dokumentet efter röda små sicksackstreck under ord, och rättade till dem.
Jag blir alltid lika förvånad när jag får tillbaka uppsatser: Nejmen, det där skrev jag väl inte? Eller gjorde jag? Nej, det kan jag inte ha gjort? Eller?

Nu är det sömn som gäller, nationellt prov i engelska b imorgon. Uppsatsdelen. Kommer gå lätt som en plätt, hoppas jag. Engelskan ska inte vara ett problem. (:
Istället är det värt att kolla igenom anteckningar och läsa två antologier och en lärobok om upplysningen och romantiken. Prov på onsdag.
Spanska provet... Hm.. Sista minuten plugg tror jag. Om peronismen. Äsch, det löser sig.
Det jobbigaste är att historieuppsatsklumpen i magen inte riktigt har försvunnit än. Så jag väntar fortfarande på lättnadskänslan.

Nästa helg kommer jag sitta såhär med en labbrapport. Men labbrapporter, i dem kan man ha en massa diagram och tabeller. Det ser proffsigt ut och verkar som om man har lagt ner asmycket jobb.
För ett diagram i Excel tar ju så mycket mer än tvåochenhalv minut att göra.


Just sitter jag och softar till The Spill Canvas. Där kan man snacka om kvällsmusik. Soft gitarr, lagomt poetiska texter och sångaren har en riktigt nice röst.
Tack för de tre albumen. You made my day. ^^


And in case you were wondering, you are like a sunset to me
You're all kinds of beautiful as you end my day


Simma lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0