TSP C, och se inte 10 000 BC.

Finally! Tänk om de vuxna äntligen har hört vår bön, vårt bedjande och våra "snällasnällasnälla"?
IML var och snackade med BP, och de hade tydligen tagit förgivet att vi visste! Hur kan man ta det förgivet?
Ha?
Aja, huvudsaken är att vi kanske (men med en mer positiv betoning) kan få läsa Teckenspråk C.
Och teckenspråk C betyder att vi får högskolebehörighet i teckenspråk, vilket betyder: Örebro, here I come! :D

Igår var jag på bio med Viktor. Såg, och obeservera såg, 10 000 BC. Ingen höjdare. Jättekycklingarna var.. Ja..
Pappa tittade lite elakt på mig när jag ramlade in vid kvart över elva en torsdagskväll.
Det var värt det. (:

Nu kallar en givande svenska lektion om upplysning och romantik med the one and only. Can't wait..
Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHA! Va fan Z, erkänn att den var underhållande (på ett hånande sätt, mot sig själv alltså) :) Jag kan tänka mig att ni "såg" på filmen ja.. ;) Nykära, I know the deal, haha! :D

2008-04-04 @ 18:49:32
URL: http://theelevator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0