Snörvelsnörvel, jag vill bli frisk nu.

Aldrig i hela mitt liv har jag varit så otålig när jag varit sjuk. Brukar softa, kika på film, dricka varm choklad och göra ingenting alls. Men de här två dagarna har jag varit så grymt rastlös att jag inte vet vad.
Suck. Ibland förstår jag mig inte på mig själv. Jag har väl helt enkelt varit för uppe i varv den senaste tiden för att kunna ta det chill i två dagar. Inte bra alls.

Sitter i alla fall här med ett halvt paket TUC, då jag har smällt i mig halva på en kvart. Det är definitivt inte alls bra för fem öre, men vad gör man när man har tråkigt? Jo, man äter.
Suck.
Har även sett "Svensson, Svensson" filmen idag, den var som Svensson, Svensson är mest: lite lagomt kul och så sjukt svenskt att man skäms lite till och från.
Försökte också titta på Göta Kanal, men när jag upptäckte att vi inte hade tvåan, som jag ville se, så blev det inte lika roligt. Tvingade mig själv att titta på halva originalet, men orkade verkligen inte med det.
Nutid.

P3 har allt mer frekvent börjat smyga in i mitt liv. En bra förändring. Rix FM är verkligen värdelöst just nu. Bara Melodifestivallåtarna som man kan spy på.
Det känns dock som att jag är några år efter alla andra. När alla andra hade sin P3-period så lyssnade jag fortfarande på Mix Megapol (tills de sa en kommentar om hästkött, jag tror det var därför jag bytte till Rix FM, som nu har blivit P3). Aja, bättre sent än aldrig?

---

Det som jag borde göra men ej har gjort än
1. Plugga TSP Historia
2. Plugga Matte B
3. Hitta ett ämne till Historiefördjupningen

Det som jag borde ha gjort och faktiskt har gjort
1. Städat mitt rum, nu ser man faktiskt golvet igen

Varför är den bra listan alltid kortare än den dåliga listan?


Nu ska jag trycka i mig resten av paketet med TUC.
Även fast jag inte borde.

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anders

P3 äger såklart, och jag tycker verkligen synd om dig som har missat privatlektioner med Jan, vi har lärt om 5 gånger mer än på en vanlig lektion när vi har haft honom för oss själva. Om det är någon tröst så har Sanna också missat de lektionerna...

2008-04-08 @ 19:12:40
URL: http://flumungen.blogg.se
Postat av: K.

Det känns verkligen förjävligt. Har vi extra lektioner nästa vecka också? Please say we do. Haha, ja, det är ju verkligen en tröst. Suck...

2008-04-09 @ 21:45:55
URL: http://letssavetheworld.blogg.se
Postat av: Julia

TSP historia?

2008-04-10 @ 17:50:10
URL: http://theelevator.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0