Kritvit i ansiktet, om man ska tro min mamma, och man ska alltid tro sin mamma.

Jag blir hemma i morgon också.
Jag har alltså varit hemma en vecka snart.
Och jag hade kunnat vara så mycket mer produktiv.

Men fick lite hjälp med matten idag, pappa svängde förbi the school och plockade upp böckerna. Att ha böckerna hemma hjälper alltid lite.
Underbara pojkvännen svängde också förbi och med tre knapptryck så fungerade min miniräknare som den skulle.
Suck. Aja, ibland får man helt enkelt se sig besegrad..

Så en annan sitter nu här och diggar Adele. Och väntar på sömntåget.
Visste ni att man ska gå och lägga sig när man känner sig trött? Och gör man inte det så kan man oftast inte somna på ca fyra timmar när man blir trött igen? Det säger mamma, och man ska alltid tro på sin mamma. ^^
(Eller så är det bara yttligare ett skäl till att man ska gå och lägga sig i tid. Hon kör också med "det är timmarna före tolv som räknas". Det kan jag hålla med om. Timmarna innan tolv på dagen är helt klart när man sover bäst. Speciellt om man ska upp tidigt. Fast denna vecka har jag vaknat runt 8-9 hela tiden. Är för utvilad. Kanske. Eller bara rastlös. Äsch. Vilken lång parentes det blev.)

Det här blir nog antagligen mitt sista inlägg innan Sågarbo. Om jag inte får jättetråkigt imorgon dvs. Vilket är ganska troligt. Aja, anyway.
Sågarbo ska bli roligt. PEPP!
Jag ska faktiskt knäppa lite kort denna gång, vilket jag totalt glömde bort sist.
Fast sist så var gräsmattan grön också. Och vi får se hur det går att leka i några cm snö.. Haha, det kan bli riktigt roligt det här. Lätt värt kamera. Check, kameran ska med.
Passa er stora blåsare, här kommer lekledarna med evil plans for you!

På söndag blir det bio.
21.
Denna gången kanske filmen är värd att se. Hah.
(:


Simma lungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0