Jag orkar verkligen inte.

Sjuk. Still. Och antagligen imorgon också. Kanske även fredag. Efter Sågarbo kommer jag verkligen att vara helt slut. Men det är nog nästan värt det.

Idag har jag inte gjort en enda vettig sak.
Eller jo! Jag har handlat 2,5 kg E-ämnen och sötningsmedel.
Och tittat på nästan alla romantiska komedier producerade på 90-talet, de flesta featuring Julia Roberts.
Jag känner mig som en svamp. En degig svamp.

Prov imorgon. Känner att man måste pallra mig dit men jag orkar inte. Egentligen inte svårt, men...
Suck.

En "allt-går-käpprätt-åt-helvetet" dag.
Ifall ni undrade alltså.


Den här bloggen blir ju bara mer och mer ytlig och berättar bara om the everyday life.
Jag ska bättra mig.
Nästa vecka.
Kanske.

Nu jag sova.
Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Julia

Aaw :) Krya på dig, vi saknar dig på spanskan (vi fick tillbaka proven i veckan, hualigen aldrig roligt - fast det gick OVANLIGT bra för mig :D Jag är faktiskt stolt). Måste också säga, nu när jag kommer ihåg det, din profilbild är verkligen assnygg!
Feel better gorgeous, ha en bra långhelg! (Prisa alla lärardagar)

2008-04-10 @ 17:52:22
URL: http://theelevator.blogg.se
Postat av: K.

Tack för di hjärliga orden. Jag saknar inte spanskan, om du ursäktar :P Usch, vill inte ha tillbaka mitt prov alls, uschuschusch.
Haha, tack och bock, you're not too bad either ;)

2008-04-10 @ 22:28:41
URL: http://letssavetheworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0