Skolaskolaskola, regnet bara faller ner.

Okej, nu är det så att jag för det mesta tycker rätt bra om regn.
Men seriöst, inte den 3 december.
Det borde vara lag på att från och med den 1 december 00.01 så ligger snön på marken och knastrar, glittrar, kyler, värmer och gör allt annat som snö gör. Det kan vara puder eller tösnö, bara den ligger still på marken och inte försvinner.
Men regn är inte snö.
Så vädret bryter helt klart mot min alldeles nyss nystiftade lag.

- Hur bildar man en väderdomstol?


Om ni tyckte det var intressant så sitter jag i skolan och lyssnar på min iPod som har återuppstått så här lagom till adventstider. Dock bara två jullåtar än så länge..

Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0