RENT, nattuggling och annat ovärt att blogga om.

Jag har retat gallfeber på syster. Helt klart.
Men det är inte för att jag sjunger dåligt, utan (nej, jag sjunger inte dåligt, så det så) för att jag sjunger på RENT låtar hela tiden. Men det är ju underbar musik. ^^
- Haven't seen it? Go on and rent it. Go on now, rent it and enjoy.

Jag sitter just nu precis här på vår kökssoffa (en gammaldags, som man kan gömma sig i om det inte vore för alla kuddartygerochannattrams som göms i den) med ett par pumps bredvid mig.
Yes, du hörde rätt. Jag ska bestiga högre höjder imorgonkväll, och blir ca 7 cm längre än vanligt. Hemsk tanke.
Men man ska väl dra på sig ett fodral och klackar någon gång, right?
Och är inte nyår en bra dag för att totalt gå emot värderingar och moral?
- I am actually growing up.

Nu måste jag klura ut några nyårslöften, samt göra en summary (kommer inte på det svenska ordet för det, och även om jag skulle göra det, vilket jag precis gjorde och det svenska ordet är sammanfatttning, så beskriver summary det hela mycket bättre)

I'll be back. Soon.
Om inte ett jetflygplan kraschar in genom vårt köksfönster, dvs.
Simma lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0